Fika i Lambo

Jo här sitter jag igen då. Har precis kommit hem från fika med the girls. Super mysigt! Sofie hade bakat blåbärs-cheesecake. Mums! Sofie e så huslig:)
Medan vi satt och smaskade i oss kollade vi på en massa gamla filmer från våra gamla dansföreställningar...Hur kul som helst. Vi fick oss ett och annat skratt när vi insåg hur vi egentligen såg ut:)
Man har ju fått lite distans nu så här med åldern. Haha!
Det var i alla fall riktigt roligt. Men som sagt så längtar man tillbaka lite trots allt. Man var ju ganska trött på det då, men så kul vi hade. Fick jag, skulle jag göra om det utan att tveka. Best time of my life!
Trots allt skrattande och gott fika, kändes det lite dystert när jag skulle ge mig av. Tidigare än alla andra...som vanligt. Cathrine sticker ju till Australien på söndag. Jag hade totalt glömt bort det när vi fikade, men när jag skulle gå insåg jag att vi kanske inte ses förrän i februari...snyft. Jag blev lite ledsen i ögat. Det kändes som om de här veckorna gått alldeles för fort och att man inte tagit vara på dem tillräckligt.
Men men...
Vi har ju hunnit med lite i alla fall. Fika, middag och två ute kvällar e inte fy skam:)
Sen sticker ju jag, Sofnys och Helena ( kanske flera...)till Australien och hälsar på i februari, om Cath e kvar då vill säga. Tre veckor. Det ska bli hur spännande som helst!

Hur som helst, nu ska jag ta och krypa till kojs, börjar tidigt och tänkte för en gång skull sova mer än tre timmar...
Mörka ringar under ögonen kommer så lätt krypande annars:)                                      

Jag är super glad att ni finns tjejer! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test