Oslo rules

Jaha då var man tillbaka igen. Känns sådär efter en spontantripp till Oslo. Har haft en dunder helg,fylld till bredden av roliga händelser. Känner mig rätt slut, men otroligt nöjd.
Vi anlände till Oslo runt 22.00 i fredags, parkerade bilarna och begav oss ut på stan. Siktet inställt på en av mina absoluta favoriter...Åpenbar! The place to be...I love it!
Ett nice ställe på Aker brygge.
Där slurpade vi i oss ett gäng drinkar innan vi trillade vidare på vår runda. Det blev en del knatande hit och dit så jag blev rikligt belönad med häliga...skoskav. Piss-trisst. Men skam den som ger sig, jag ska ha mina svarta dojjor till vilket pris som helst. Nästan... Fram med tejpen:)
Kvällen slutade lyckligt, ätandes en kebab i ösregnet. Gött!
Lördagen bjöd på ytterligare trevligheter. Började dagen med lunch på TGI Friday. Ribs...bland det godaste jag vet. Lite kladdigt dock. Men det var det värt. Mums:)
Sedan väntade fest på båt. Hade ingen aning om vad jag gett mig in på så det var riktigt roligt att stiga ombord. En båt fylld med festande människor och ett par DJ's. Bästa förfesten ever!
Vi rullade runt på havets vågor ett bra tag innan vi klev i land igen för att se vad kvällen hade att erbjuda.
Det blev en del goda drinkar på Barfly innan vi begav oss till London.  
Så sjuk rolig kväll!
Sov som en stock efter det. Inte konstigt med tanke på den minst sagt intesiva dagen.
Vaknade inte en när O-E bröt loss toadörren. Helt galet. Blev lagom snopen när jag skulle på toa på natten. Kommer ut ur rummet och det ser ut som en bomb briserat inne på toan och att dörren flugit rakt ut i köket...
Det såg rätt skojjigt ut. Inte jätte roligt att gå på toa och ducha med öppen dörr:( Men men...sånt händer. Det är bara att gilla läget:)

Hur som helst var helgen toppen och jag hoppas att ni som var med mig hade lika roligt som jag!

image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test