äntligen

Hade lite svårt att sova igår natt, men jag var fullt sysslesatt med att leta mig fram i HTML kodernas underbara värld... Fick hyfsad kläm på det tillslut. Och jag måste säga att jag e ganska nöjd med resultatet i alla fall.
Jag fick nåt vettigt gjort under småtimmarna i natt i alla fall, men så tråkigt det är att inte kunna sova. Jag låg och stirrade i taket ett tag, sen kom ett välbehövligt sms, pratade lite i telefon och blev glad av det.
Men ändå så kunde jag inte sova.
Jag gav upp helt enkelt.
Vad ska jag ligga i sängen för, jag kan ändå inte sova. Så jag satte på en film istället, och den minns jag inte mycket av. Jag måste somnat så fort jag la mig i soffan.
När man väl bestämmer sig för att vara vaken, ja då somnar man hur lätt som helst.

Strunt samma, idag är det stora fixar dagen. Vissa inköpa ska göras inför nästa vecka, städning och tvätt bör också avklaras. Trist men skönt när det är gjort...

Fick fatt i min kamera igår, den som varit på vifft ett tag. Så här kommer några bilder från sommarens händelser...

Ett riktigt dunder-kalas...       

         En riktig toppen brännbollskväll med jobbet.


En sommar fest utan dess like hade mina kära vänner arrangerat. Jag hade sååååå kul!

Tack så mycket!!

                                                  
  
                                                         

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test