Inget skräp!

hej där ute...
Första dagen på jobbet avklarad. Känns helt ok, lite trött i kroppen bara. Inte van att röra på mig så mycket. Men men...det blir väl så efter att man varit ledig. En tråkig överaskning mötte mig i förmiddags på jobbet när jag skulle ta på mig jobbkläderna...Byxorna som innan semestern satt lite löst och ledigt, var nu mera en något snävare variant. Byxorna måste krympt...
Men jag är inte förvånad. Efter kraftig konsumtion av diverse godsaker, både mat och dryck, är det inte konstigt att kroppen säger ifrån. Så från och med idag är det hårda tag som gäller. Inte mer skräp.
Skärpning! Om bara en knapp månad är det tjejmilen som gäller, och då ska det gamla rekordet slås.

Jag har ju trots allt ett gymkort som ligger i plånboken och bara väntar på att få användas.

Annars mår jag förövrigt prima. Har haft det toppen på semestern. Västervik var toppen och jag hade verkligen trevligt, även om jag och Liza hade svårt att få med oss resten av gänget in till stan:) Ni missade nåt tjejer...
Fredagen var kanon kul, massor folk, goda drinkar och ett oväntat möte. Det var toppen!
Men härligast av allt var nog när vi på lördagen låg och solade på en klippa lite lagom bakis och funderade över livet i allmänhet. Tyvärr var det super kallt i vattnet så det blev inga längre simturer...
Men det gjorde inget, solen värmde och vi hade det gott ändå...

Jag smet hem en dag tidigare. Drabbades av hemlängtan, som man gör ibland. Fick skjuts hem på lördagnatten, skönt att sova i sin egen säng. Plus att jag vann en hel dag efter som jag smet från ihopplockning av husvagn...
Så söndagen spenderades ute på landet. Härligt! Lite oväntat men mycket mysigt:)
Hallontårta, kaffe och lite snick snack är aldrig fel.
Precis vad jag behövde, semstern var fulländad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test