såååå roligt

Oj oj...igår trodde jag inte att denna dagen skulle ta slut. Men nu sitter jag här och halv tittar på Heroes och kan luta mig tillbaka och känna att jag faktiskt har åstadkommit något idag. Har med relativ lätthet tagit mig igenom 8-19 passet. Så farligt var det inte...men men. Gårdagen var en tung dag, då hade jag knappt ens sett fram emot en ledig dag. Ibland känns det så, men det känns betryggande att den känslan alltid går över. Det tar bara olika lång tid.
Annars så ser mitt liv rätt ljust ut just nu. Sitter och letar resor...:) Jag, Sofie och Helena planerar att åka och besöka Cath i Australien. Det ska bli såååååå roligt, så fort jag känner mig lite trött och depp så tänker jag på den kommande resan. Måste dock knåpa ihop lite kosing först...Det lär gå en hel del. Bara biljetten kostar 12000...kanske bara har råd med en enkel biljett...;)
Men det känns lättare att snåla när man har ett mål med det, annars vet ni ju alla att jag är en riktig slösa:)
Det är ju så lätt att bara låta sedlarna fladdra iväg och roligt är det också.
Men nu är det slut på det. Skärpning...!
Så, imorgon e det jobbet igen. Vi gjorde ett bra jobb ikväll så det känns betryggande att komma dit imorgon och veta att allt är i sin ordning.

så...puss och kram på er!
på återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test