Lillabror blir stor

Idag har vi varit och kollat på lägenheten. Känns toppen. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra när allt är färdigt.
Var lite orolig innan vi kom dit att jag skulle ha målat upp en bild i mitt inre som inte stämde, men det hade jag inte. Det såg ut precis som jag mindes.
Härligt! Längtar att bara få flytta in. Håller på ioch packar ihop mitt kök just nu och jag gick igenom min garderob igår. Känns skönt att man ska rensa allt och göra sig av med det mesta...

Imorgon är det vigsel på gång!
Lillabror ska bli stor! och jag är hur glad som helst för honom och Lina.
Så jobb imorgon 06,00-16,00 sen kommer mamma och plockar upp oss för vidare färd ut åt Nykil till där trerätters väntar.
Ska bli jätte mysigt!
Pics på fina familjen kommer!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

kasta inga kläder, jag kan ta de och skänka till ett barnhem i Moldavien, om du inte ska skänka de själv förstås.

Kul med lillebror som har blivit storebror! :)

2008-04-30 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test