Äntligen Fredag,

och det är inte ens en vecka till jul. Jag längtar som fasen till jullafton och att bara få sitta och mysa, öpna paket och äta gott.
Men idag är det  en vanlig fredag och ikväll är det Strictly girls som gäller.
Jag och Tess har anordnat en lite sammankomst där vi dragit ihop ett gäng tjej kompisar.
Det ska bli så himla roligt och jag ser verkligen fram emot kvällen. Har dock inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig. Att jag ens har drabbat av garderobs grubbel är ganska roligt. Det var längesedan jag hade det, och nu känns det plötsligt viktigt.
Men det blir nog trots allt det lilla gråa siden fodralet, det var länge sedan vi gjorde något roligt tillsammans:)



Har bara druckit den på två ställen. Bygget i Åre och (hör och häpna...) på Platå här i stan. Den smakar mandarin och hallon och är bara så himla rosa, fin och god
:)
Börja tro att jag inbillat mig att jag druckit den...Mandalay Bay cocktail.

Vad finns i denna skvätt från livets källa. Egentligen? Any one...?

Men ikväll blir det nog min nya favorit. Det ekologiska vinet med det passande namnet Ecoligica.
Ett vitt vi som både är rättvise märkt och KRAV-märkt. Mycket bra!
-Torr, blommig smak med inslag av gröna marmeladkulor, gråpäron och citrus.
Passar bra till fisk eller som sällskapsvin.'

På återseende min vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok,jag ställer fram den röda...

2008-12-19 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test