Dan före dan...

I övermorgon är det julsafton. I don´t belive it. Tiden går så jäkla fort.
Imorgon, så fort det rasslar till på kontot, ska der sista klapparna inhandlas efter jobbet. Sedan bär det av hem till mamma där vi stannar kvar till julafton. Det ska bli så himla mysigt. Ser verkligen fram emot ett par dagar tillsammans med min familj och Ds familj och släkt.

Helgen har förövrigt varit kanon och jag kan, utan att överdriva, säga att fredagen blev väldigt lyckad.
Mina söta vänner är verkligen guld och jag hoppas på fler fester som denna. Goda drinkar och gott vin, snittar och små plock och en massa kackel om allt och ingenting. Det är härligt att bara vara.


Just nu sitter jag på jobbet så det får duga med en bild jag lånat av Cath:)
Kompletterar med lite fina pics på tjejerna i eftermiddag då jag har min egen dator...


Kommentarer
Postat av: Cathrine

tyckte väl att bilden såg misstänkt bekant ut ;)

2008-12-22 @ 14:05:42
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test