Uppdatering av blogg

Hej alla glada!
Det var längesedan!
Tänkte bara meddela mig lite om vad som händer i livet just nu.

 Lägenheten:
Går framåt,men vi är typ klara ed allt vi kan göra själva renoveringsmässigt. Annars finns det ju allid lite plock och pynt som ska ihandlas. Me det är inget man ska stressa fram.
Det blir till att springa på loppis och auktion på semestern:)

        

Semester:
Två arbetsveckor kvar! Så himla skönt, jag längtar jätte mycket.
Första veckan blir det någon form a utlandsvistelse. Man måste säkra brännan, men jag hoppas att det blir en toppen sommar i alla fall. Det finns ju tre veckor till och dem kommer tillbringas inom Sveriges gränser.

Annars går livet sin gilla gång här i Valla. Stormtrivs i nya lägenheten, saknar inte den gamla för fem öre.
Det var helt rätt beslut att byta nu, en nystart i livet.
Är så glad över att jag inte lever ensam längre, livet blir så mycket roligare när man delar det med någon.
Tackför att du finns!


Kommentarer
Postat av: Anette

Så fint ni verkar ha fått det :)

2008-07-04 @ 10:18:01
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test