Akta dig för alpen!

Gårdagen var kanon trots visst bortfall från truppen. Men vi klara oss bra på egenhand och jag hade en kanon kväll...i dubbel bemärkelse.
Ost bricka och rosa australien-strippklubbs-champagnedrinkar. Kan det bli bättre?
Flams och trams ända in på små timmarna när vi beslutade oss för att ge oss av in till stan. Helt onödigt. Borta bra mn hemma bäst. Vi var i princip bara inne och vände.

Hur som var det en toppen kväll, men jag kände mig lite sliten i morse när jag vaknade...Ögonlocken var bra tunga...
Så det planerade gymbesöket får vänta till i morgon:)



Nu tänkte jag piffa lite för att sedan bege mig till lilla bror och hans fru för en spelkväll och tacomiddag!
Det ska bli så gott!

Arrivederci!

ska lyssna på denna låt för tretusende gången innan jag beger mig...
fortfarande inte dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test