Brrr...

Idag var det riktigt kyligt ute.
Någon minusgrad bara  men ändå, första kylan är ändå den som är kallast. Nu är det vinter.
Hoppas snön kommer snart så det blir lite ljusare ute, man blir så seg när det är mörkt ute...

Hur som helst har jag varit nere på stan för första gånger på länge. Som sagt så har jag mest hållit mig hemma vid.
Men mamma och jag tog ett varv på stan på jakt efter julklappstips och lite julstämning.
Julmarknad i trädgårdsföreningen var mysigt.
Dock tycker jag att det var lite lite folk, det ska va så där så det bara myllrar. Men jag antar att de flesta höll sig inne nu när det var lite kyligt.

Tittade in på Misoui innan vi åkte hem. Jag fullkomligt älskar den affären. Det är så mysigt och det finns verkligen guldkorn att finna där.
Välsorterad second-hand blandat med nyare kreationer.
Har ju inte varit så stadd i kassan de senaste dagarna men nästa vecka är det lön och dags för ett återbesök:)
I'll be back...

Kvällen ska tillbringas hemma hos Tess. Vi har lite catching up to do, det va ju ett tag sedan vi sågs...

Nu ska jag äta mina varma mackor som numera är på gränsen till överhettade. Råkade bränna dem bara för jag sitter här och ugglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test