Can't read my...

Dags att avsluta dagen.
Är sådär skönt trött som man bara kan bli när man tagit ut sig ordentligt. Dubbel pass idag på gym. Härligt!

Nu?
Sov time för mig. Orkar knappt hålla upp ögonen,
Men imorgon är det en nu dag, och inte vilken dag som helst...det är fredag och jag kan inte förstå var veckan tagit vägen.
Ska bli så skönt med helg. Samma tjat varje vecka, men så är det i alla fall.



Videon ej tillgänlig längre:(

En riktig kalas låt detta, lyssna och känn...FREDAG.

Var hemma hos mamma under eftermiddagen och träffade också lillebror och fru och Ollie.
Lilla Ollie växer så det knakar och lär sig nya saker varje dag. Det var inte länge sedan vi sågs och plötsligt när vi sitter vi köksbordet och jag ger honom en leksak säger han; Tack!
What!?
När hände detta?
Ja ja, det går fort, det har jag förstått. Kanske bara inte hur fort.



Världens lilla guldklimp!

På återseende imorgon vänner!
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test