count down.

Jaha ännu en dag till ända. Jag räknar minuter...
Har precis plockat ihop på kontoret och är redo att dra. Känns som lugnet före stormen. Onsdag innan lönehelg...
Ja det blir nog bra.

Ska bege mig mot Tornby för kakelshopping snart. Hoppas att allt som vi vill ha finns hemma.
Golvet är försenat en dag, men det tror jag inte spelar någon större roll.
Inte med tanke på hur det såg ut imorse.
 
Början av bildserien: Big Bang- ett badrums återskapande, kommer att publiceras inom kort.
En bildserie där återskapandet av badrummet kommer beskrivas utförligt. En explosiv rasering där badrummet i små partiklar slungas ut i vardags rummet för att sedan sakta men säkert återbyggas till ett nytt och mer perfekt universum.

Badrummet. Hemmets medelpunkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot bildserien, mycket kul :)

2008-11-26 @ 19:01:08
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: D

Jag gillar att flanera på Krauta i timmar...

2008-11-27 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test