En vanlig sketen tisdag.

Huvudet är inte direkt på skaft idag kan man inte påstå. Jag vaknade imorse med mobilen i handen under kudden och larmet avstängt. Jag försov mig. Jäkligt trist att börja dagen så. Man hamnar liksom lite ur spår.

Nu sitter jag mest och vänta på att telefonen ska ringa...eller nåt...eller på att få gå hem...

I söndags var det ju som bekant bio-kväll. Bond stod på menyn, och jag kan definitivt säga att jag blev nöjd.
Det finns inte så mycket att tillägga...Bond är ju alltid Bond.
Dock saknade jag en del av alla gadgets och bond-brudar. Den senaste Bond är mer känslosam och faktiskt nästan lite dyster.
Men bra. Jag är nöjd!
Efter filmen blev det mysig fika och långsam promenad hem:) 
En perfekt söndag med andra ord.


Igår var väl planen att vi skulle städa. Men hur kul är det egentligen?
Så...vi gick på hockey istället:)
Mycket roligare!
LHC vann mot Skelefteå, mer har jag inte att tillägga. Är som bekant inte jätte insatt;) men jag hade ändå en kanon kväll och det lär nog bli mer hockey för min del under vintern...

Nae nu ska jag ta och pallra mig hemåt tror jag bestämt...Ikväll blir det inte många knop.

Ciao Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test