Guud mååårning...!

Inatt har jag sovit ostört...en riktig törnrosa-sömn. Blev chockad när klockan ringde, trodde att det blivit något fel och att den ringde mitt i natten. Brukar kolla på klockan tre fyra gånger per natt bara för att jag brukar vakna till liv för minsta lilla.
Men äntligen har jag fått sova en konstant sömn hela natten.
Kan kanske inte påstå att jag känner mig direkt utvilad, men jag känner mig klart gladare än tidigare i veckan.
Även fast man inte tror det så spelar det nog ganska stor roll om man får sova ostört eller ej.

Hur som helst så sitter jag nu här på jobbet, dagen har väl inte riktigt dragit igång än (då skulle jag inte hinna skriva det här...) så nu sitter jag mest och suktar efter frukost:) 
 
Fick en lite överraskning när jag kom till jobbet idag...det stod en nybakad bit med äppelkaka på mitt skrivbord.
Mums! Vilken lyx...den får bli min frukost idag.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test