Leve fredag!

ÄNTLIGEN! äntligen är det helg! Som jag har längtat och vad gott jag ska sova inatt när jag inte behöver ställa klockan:) Lyckliga jag...Är dessutom mycket gladare idag jämför med igår. Kan det bero på att det gått bättre på jobbet idag?

Har även varit på gymet idag, afroexpress och core. Och jag tror bestämt att det gjorde mig gott! Det känns som jag har en tight korsett på mig. Detta är bara bra för mig. Har ätit massor med skräpmat den här veckan...

Imorgon är det galej med jobbet. Gocart kominerat med årets första julbord... Lite tidigt kanske men vad tusan, julen är en härlig tid.



Så här såg det ut förra fredagen:)
Helt bananas...men fasligt roligt!

Torftigt inlägg, jag vet, men det var allt för idag.
Må så gott nu mina vänner!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test