Lugnet före stormen. A review.

Måndag förmiddag. Allt är som sig bör och jag har mina lugna minuter straxt innan frukost.

Bloggande i helgen har legat på is. Det har inte funnit plats för det.
Fredagens abrbetsdag gjorde mig totalt slut. Stressade iväg från jobbet till gymet och vidare hem till mamma. Puh!
Men det var inte helt fel med taco och riktigt fredagsmys. Hela familjen samlad:)

Lördagen bestod av firma-galej. Vi började redan 13.00 med gokart. Har aldrig kört förut men jag kan säga att jag imponerade till och med mig själv med min prestation.
Lyckades knipa en tredjeplats bland de nio deltagarna och jag kan lugnt säga att det inte är sista gången jag kör go.kart...
Efter det väntadet fys-pass på simhallen och lite bubblande i bubbelpoolen. Riktigt skönt. Easy-line passet var sådär, kändes ungefär som idrotten i skolan, ganska allmänt och platt. Inget för mig.
Vidare från simhallen efter viss tillpiffning blev det julbord. Årets första!
Det var så himla gott, jag verkligen njöt.
Dryck till det var så klart julmust och OP-andersson...;)



Och man kan ju lugnt säga att julen närmar sig med stormsteg.
Två veckor till första advent!
Det är så mysigt, speciellt när man går i alla butiker och ser allt vackert pynt. Jag är en sån himla fjant-jul-romantiker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test