Alla helgon.

Idag är det söndag. Vilodag. Mamma kommer snart och hämtar mig så ska vi åka till minneslunden och tända ett ljus för Pappa. Det hur vackert väder som helst så jag ser verkligen fram emot det.
Hela den här helgen har varit väldigt rofylld. Igår var jag ute och promenerade i över en timme, solen sken och det var verkligen krispigt ute. Det glittrade på marken. Jag hae min gamla mobil med mig så det fick fungera som förevigare.





Kvällen tillbringades hemma hos Mamma och med restens av familjen. Det var bara så himla mysigt. En riktigt höstig middag. Kände ingen som helst avund till de som var ute på diverse halloween-galej. Ville bara vara hemma och mysa och spela spel. Jag antar att allt festande de senaste helgerna satt sina spår.

Hoppas att ni alla har haft en fin allahelgon-helg oavsett vad ni tagit er för!
Ddet har i alla fall jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test