So the Lion fell in love with the Lamb...

Åter igen är det helg.
Ikväll blir det chill out med tjejerna. Ett par glas vin eller fem ska inte sitta helt fel. Köpte något ekologiskt vitt vin som jag tänkte testa. Upp till bevis, är det lika gott för mig som för naturen?

Var på bio igår med D och syster.
Twilight.
Måste säga att den var grymt bra. Isigt vacker och melankoliskt romantisk.
Jag gillade den skarpt. Blir ingen recention av filmen. Endast det faktum att jag gillade den oehört.



SE DEN!

Har även hämtat golvet till badrummet. Finally! så nu är det inte långt kvar. Hoppas att vi har ett fungerande badrum om en vecka aller två:)
Jag längtar så in i den att jag ska få ta en riktigt lång dusch, plocka i ordning allt eller bara kunna gå upp på natten och gå på toa.

Den som väntar på något gott...Ni vet hur det är.

Nu är jag hungrig och ska gå ut och styra lite i köket:)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test