Här och inte där.

Uppe med tuppen, som vanligt. Har inte sovit tillräckligt i natt och skulle helst av allt gå hem och lägga mig. Skönt att det är tisdag så det inte är kaos på jobbet. Det är den lugnaste dagen i veckan. Skönt.

Igår när D kom hem från jobbet fick han en smärre chock...Visst visste vi att de skulle börja riva vårat badrum, men att de skulle ha hunnit riva ut allt var inte vad vi trott. Varenda löstagbar grej var borta plus hälften av plastmattan som täcker väggar och golv. Så nu är det äntligen på G. Det ska bli så härligt med ett nytt badrum. Jag verkligen längtar tills det är färdigt. Det bästa är att det troligtvis är klart till jul!

Golv är beställt och anländer till butiken på onsdag. Indo-stone heter golvet och ser ut ungefär som de stenar som man plockar på stranden när man är på semester. Alldeles underbart!
Hoppas bara att det blir snyggt när det väl kommer på plats:)
Det blir det nog.

Snön har kommit till stan, det är så härligt. Det luktar snö och luften är krispig.
Men just nu sitter jag och huttrar på jobbet och skulle nog helst av allt vara här...



...just nu:)

Men nu är jag inte i Surfers utan i Linköping, och på jobbet.
Så jag ska nog värma mig med lite frukost istället. En STOR kopp te och goda mackor, sen är jag nog i fas igen.

Bilder på bomnedslaget i badrummet hemma kommer i eftermiddag.
...på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test