Hungrig!

Det knorrar i min magen, och jag kan inte sluta tänka på min smarriga matlåda jag har med mig idag. Mmm!
En och en halv timme till lunch...känns oerhört långbort. Speciellt med tanke på att det bara blev en banan och en kopp te till frulle.
Knorr knorr...

Well, ringde min kära mobil operatör idag. Igen.
Tre dagar har gått och inget har hänt, fortfarande en mobilfrizon i min handväska... Det känns inget kul alls:(
Men tydligen kunde tjejen jag pratade med idag fixa ett nytt sim-kort som jag kunde hämta ut direkt från butiken. Idag (!).
Han som jag pratade med i måndags lät bara allmänt förvirrad och "råkade" lägga på i örat på mig. Hmm...han kanske hade en dålig dag på jobbet. Han hade kanske kunnat fixa detta redan i måndags?

Ja ja, det spelar inget roll nu. Det kommer ju att fixa sig idag. Hurra!

D skulle fixa internet idag också så då kommer jag verkligen vara updated i fortsättningen;)
Det ska bli gött, troligtvis blir det ett gäng extra kanaler till TVn också. Vintern är räddad!


Kommentarer
Postat av: tess

Klart vi ska ta en fika när passar det för dig i helgen eller nästa vecka???

2008-10-08 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test