Regn, Sol och Ris



Idag regnar det förfullt. Och det verkar inte avta.
Igår var det stora shopping dagen så nu är det så fin fint hemma, så det gör absolut ingenting att man måste vara inne idag. Nya gardiner, björkved till öppnaspisen och lite annat lullull inhandlades:)
Åh vad jag vill hem och bara vara. Kanske att jag plockar fram mina målargrejer?
Det är bra för själen och det var längesedan jag målade.
Eller så får det kanske bli myskväll♥ hemma med film och moff?

Smarrig lunch idag, vegetarisk wok från Sol&Ris, den är så himla god.
Mumma:)

                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test