Satumus...? Huh!?


Jo så kan man faktiskt också kalla dem!


En annan populär grönsak, som kanske inte alla känner till, är majorv.
Med denna hör, till skillnad från föregåenge växt, till släktet rotfrukter.


Mycket ska man höra innan öronen trillar av har jag hört. Men roligast av allt är endå när folk vänder till orden utan att de tänker på det.
Jag är själv ganska vass på det ibland. Speciellt när jag är lite stressad. Ibland blir man riktigt förvånad över grodorna som hoppar ut ur munnen på mig! Oftast blir det helt bananas...

Men men...nu är arbetsdagen slut och det är dags att packa ihop. Har verkligen varit lugnt på jobbet idag, men det beror nog mest på att det är skollov. Finns ju en del annat att pyssla med.
Kunde unna mig en mini-direktörslunch idag. Hade visserligen viktigt ärende på stan och efter det blev det lunch på Åhlens med Daniel och Robban. Riktigt smarrig vegetarisk buffé. M m m! 

Nu?
Mot gymet!!
...ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test