Uppe med tuppen...

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör...

Idag är jag helt klart piggare än igår.
Rent av lite uppåt:)
Det kan ju i och för sig bero på att jag sovit gott och vaknar i en nystädad lägenhet. Det är underbart.
Kom hem igår efter jobbet och kände mig helt slut men högg tag i det som behövde göras direkt. Diska, vika tvätt och damsuga, riktiga husmors-sysslor.
Sen bjöd min kära man på en smarrig middag. Mmm...
Äkta husmanskost, potatis och köttbullar. Men istället för brunsås en supergod champinjonsås:)

I eftermiddag är det dax för den traditionella tisdagsfikan. En tradition som ett tag var på väg att rinna ut i sanden, men nu har vi tagit oss i kragen. Det är så himla gött att bara få sitta och prata och dricka chailatte. Livets små guld korn:)
Myspys...
Det blir mycket fika denna vecka, men jag ska absolut inte klaga.
Imorgon fika med kusin Em och på torsdag fyller jag år så då kommer familjen hem till oss.
Undra vad jag ska bjuda på för smarrigt då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test