Vad är det för en dag...

...nej det är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag, Hurra hurra hurra!
Något egenkärt kanske, men jag älskar att fylla år. Det spelar inte så stor roll vad jag gör egentligen jag bara fylls av måbra-känslor automatiskt.
Idag vaknade jag en halvtimme innan klockan ringde och jag bara log. Kände efter hur bra humör jag var på, bäddade in mig i flufftäcket,
fick en grattis puss av älskling♥ och somnade om.
Kan en dag börja bättre?
Självklart hade man kanske velat varit ledig, men man har ju trots allt ett jobb att sköta. Det är ju skönt att jag inte jobbar kväll i alla fall:)

Så i kväll kommer La Familia och smaskar kladdkaka med oss. Myspys!
Jag längtar tills klockan slår fyra och jag får gå hem och börja med hushålls bestyren:)

Ha en fantasktisk dag!
För  det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Kryddburken

Hallå! Vilken trevlig blogg och kul att du gillade mitt recept! Du fyller två dar innan mig ser jag så jag får gratulera en dag i efterskott! Imorgon blir jag tretti.... å de e inte kul... alls... Ha en trevlig dag & må så gott!

2008-10-17 @ 13:37:06
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test