GodMorgon!


Veckan har börjat. Måndag har passerat.
Igår var jag trött som bara den och kände inte för att göra någonting. Mina ben ville inte vara med efter afrodansen i söndags, men j*vlar vad kul det var. Kanske inte det bästa för känsliga benhinnor att stampa runt barfota på hårt golv men det var verkligen befriande:)
Så på söndag är det dax igen, längtar nästan lite redan nu..

Så igår var det rena slappardagen. Gick hem en timme tidigare från jobbet, sov middag till 18 sen knatade jag och D ner på stan i mjukisarna för att käka och gå på bio.
Mys♥

Magnolia hade ny meny, men jag min lilla torrboll satte mina stålar på burgaren. Alltid lika god:)
Det var så himla länge sedan jag var där och åt så det var riktigt mysigt.

Till bio blev det Righteous Kill.
Tyckte väl att den var sådär. Robert De Niro och Al Pacino som två gamla poliser på jakt efter en seriemördare.
Storyn var väl sådär, ganska platt till en början men hade ändå ett bra slut. Totala upplevelsen var ok, 3 av 5:)
Gamlingarna kan fortfarande.

Men jag börjar tycka att biografen börjar se lite skabbig och sliten ut, allt har en skön öststats-touch, speciellt de små salongerna...
Kanske börjar det bli dax för en upprustning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test