Tidsfördriv

Lite pyssel som jag lånat från johanna:)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Okej, ja men då så.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej tjejen, allt bra?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Absolut, ni gör som ni vill

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej sweetie! jag hatar kedjebrev...

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Viva la france!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nej det har jag inte:(

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hej:) vad roligt:)

Vad vill du höra mest av allt?
Fru?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Hej tjejen!

Din romantiska replik?
Slutar vid 17 när och hur ska jag infinna mig?

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vi träffas ju inte så jätte ofta nu så du missar ju mina tabbar...

Så himla knäppt det kan bli när en fras är tagen ur sitt sammanhang ;)

Kommentarer
Postat av: Barilla

Låter underbart bra. Pratade med min värd i dag och han kanske hade en i Wasa staden. Jag kan säga att jag inte var helt ointresserad. Så det går kanske fort det här. Jag får helt enkelt hoppas Bo tycker jag är värd min lön utan att jag jobbar. Vad tror du?

Puss på dig hjärtat

2008-09-18 @ 17:47:28
URL: http://pinolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test