Deklaration of independence

Deklaration. En hel vetenskap. För första gången i mitt liv har jag inte bara kunnat skicka in mitt godkännande, utan faktiskat varit tvungen att fylla i bilagor och göra tillägg...
Känns vuxet.
Känns bra.

Som vanligt när jag är ledig och sett fram emot att få sola mig lite i vårsolen på balkongen, gömmer sig solen bakom envist gråa tjocka moln.
Fasen! jäkligt trist. Men jag har ju en god bok som jag kan götta mig med...

Nu ska jag ta och slänga in en kladdkaka i ugnen. M m m! Tänkte till och med göra mig till och göra lite  dulce de leche och lägga ovan på. Det är nog det godaste jag vet:)



Smarrigast av all vore om man kunde få fatt i churros också. Det är typ som våfflor fast som pinnar, med kanel och socker...M m m..

Well well...egentligen borde jag bege mig till gymet och inte sitta och drömma om sötsaker, men jag har ingen lust över huvudtaget.
Så jag tänker inte gå dit.
Karaktären får stiga åt sidan. Eller rättare sagt så kvar där den alltid har stått.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

de lät gott :)

2009-04-08 @ 16:11:41
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Foki

ooh vad gott :D



svar: hihi tack så jättemkt ^^ kul att du gillar bloggen :D jag uppskattar det verkligen :)



// Jag önskar dig en fin eftermiddag/kväll ^^

2009-04-08 @ 17:19:43
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test