Guten morgen (...förmiddag)!

Ledig dag idag. Skönt! Fast allra skönast var det nog igår kväll då man visste att man var ledig idag:)
Mätt och belåten efter frukost tänkte jag nu bege mig ut i vår solen och njuta av det alldeles underbara vädret. Och i eftermiddag blir det fika med tjejerna...kanske man kan sitta ute om man hittar något ställe i lä?


Och som vanlig, varje vår när solen tittar fram och det känns nära fast långt till sommaren, vill jag bara kunna kasta av mig kläderna och känna solen värmande strålar...
Härligt! Idag är det bara en månad till maj som för mig är den första sommarmånaden, och då har jag och Daniel bott i vår lägenhet i ett år!
Gud vad tiden gått fort och vad sjuk mycket vi hunnit med!

Kärlek♥

Nu?                                                                            
Promenad i vårsolen!

Ciao Bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test