One down...

how many to go?
Fan det var första paret. Igår blev glassen utbytt mot utekväll, vilket i sintur resulterade i oföutsedda utgifter, rosé på nya skorna, första paret borttappade paret solglasögon och märkliga stockholmare.
En helkväll kan man säga.
Just det! jag glömde nästan bort...mobilen är paj, helt j*vla sabbad.
Hur kan det komma sig att detta ideligen drabbar mig? Kan det vara så att jag har problem att lära mig av mina egna misstag? Troligtvis.
Därför kommer det bli lite skralt med den bildliga updateringen. Jäkligt trist med tanke på att det kommer vara vackert väder ett par daga och det kommer missas en del genuint fina tillfällen för fotografering.
Men ibland skiter det sig helt enkelt och just nu är jag lite bitter och ångerfull. Om man bara kunde skitit i att åka in till stan igår, då hade jag haft rena skor, hel mobil och ett par schyssta brillor. Men gjort är gjort och jag kan definitivt inte sticka under stolen att jag hade en jäkligt rolig kväll igår:)

Tack och hej!
undertecknad...

Second best.





*insåg igår att min älskade parfym finns i petit storlek. Yey!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk såhär: Det var värt det!! Du hade en toppenkväll helt enkelt, kram Sofie (som saknar att gå ut och spilla rosévin på nya skor)

2009-04-18 @ 21:00:37
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Cathrine

stor igenkänningsfaktor ;) Men man får ta det onda med det goda!

2009-04-19 @ 12:23:47
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test