Tragik i mitt liv!

Min älskade parfym är slut...
Dags att inhandla en ny. EXAKT likadan! Har nog aldrig haft en bättre doft.
"vred" ur den sista droppen förra helgen och nu är den verkligen slut.



Well, det är inget att gråta över.

I överigt har dagen varit kanon trots lång dag på jobbet. Känner verkligen att jag sovit gott de senaste dagarna och verkligen blivit utvilad. Skönt att vakna på morgonen och verkligen känna sig i fas. Det är inte varje dag det känns helt ok när klockan ringer runt fem.
Det är bara att njuta. Dessutom ska jag vara ledig i helgen och ser verkligen fram emot det. Hoppas och håller tummarna att det kommer vara så fint väder som det varit de senaste dagarna.

Nu är det dags för lite skönhetssömn!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh tack för din kommentar =)

2009-04-17 @ 15:29:42
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test