...

Här var det visst dåligt med updates...
Ibland har även solen sina fläckar, även om man önskar att så inte var fallet(...)

Hur som helst.
Alla hjärtans dag gick av stapeln med dunder och brak. Fikade med mamma på stan på dagen och tryckte en välbehövlig wienersemla...Attans vad goda de är:)

Väl hemma och i tron om att jag skulle inventera kylen inför mysmiddag, ringer telefonen.
-Kan du möta mig utanför Cloetta center om trettio minuter?
Gah! trettio minuter, jag hade inte gjort mig iordning eller nåt.
Men jag hann till matchen, det var så himla roligt. Han är full av överaskningar mr D, och efter matchen väntade champagne med utsikt över ån och sedan middag.
Jag blev totalt tagen på sängen och kan helt klart säga att jag hade inte en blekaste aning. Bordet hade varit bokat ett tag och jag fattar inte hur trög jag är, jag brukar alltid ana när något är på gång.
Där gick jag i godan ro och handlade vin och lite  annat plock inför hemma mys middag och så har han planerat hela kvällen redan. Det är så det ska skötas:)

Tack älskling för en fantastisk dag och för att du finns♥

Ikväll väntar mys med tjejerna, det ska bli kul.
Sofie....du vet inte vad du gett dig in på;)
Vi ses senare tjejer!



Otroligt oväntat att jag lägger upp en låt med Darin. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Wats

Jag måste säga att jag ännu inte har återhämtat mig sedan du sopade det bonade "bowlinggolvet" med oss.

Satan vilket nederlag. Inför nästa bowlingträff får du ha ett handikapp - varannan i rännan!!!



XOXO

2009-02-18 @ 20:07:09
Postat av: Sofie

Jag visste tydligen inte det...:) Ser fram emot en ny match!

2009-02-18 @ 20:14:19
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag säger bara: Darin=bra där!! Han har kommit upp sej den lille pojken:-) TAck för ikväll!

2009-02-18 @ 21:00:55
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test