God morgon!

Gud vad jag är i behov av sovmorgon har jag precis insett. Det tre senaste dagarna har jag inte gått upp innan 11 och det känns bara som att jag har behövt det.
Tror att det kan bero på att man behöver se lite sol och  känna värmen mot sin kind. Jag har sagt det förut och jag säger det igen...Jag behöver sommar nu! och jag vet att jag inte är ensam.
I söndags låg jag och D och kollade igenom lite semesterbilder och när man tittade på dem tycktes det inte som att sommaren var så dålig trots allt. Kanske man ska uppskatta de soldagar som man faktiskt fått och bortse från skit vädret?
Hur som helst så hade vi faktiskt sol de flesta dagarna som vi var iväg på något. Veckan med R i skärgården var ju kanon, rose fikan i trädårsföreningen var kanon, Jeppe och Linas bröllop, Ollies dop och ett gänga andra tillställningar som lyckats pricka(?) fint väder.
Ja ja, nu vill jag i alla fall se lite vårsol:)



Skärgårdssemester...Jag solar medans de andra fiskar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test