Min nya vän är på ingång.

Har haft det lite meckigt med min mobil senaste tiden. Efter att jag råkat "tappa" den i garderobsväggen så fungerar inte mikrofonen så bra. Väldigt trist efter som jag verkligen gillade den modellen jag hade.
Men men, det är lätt att vara efterklok och jag hoppas att den nya kommer att fungera bra och passa mina behov.
Det är bara det att jag har så svårt att bestämma mig. Men jag tror att det kommer bli bra tillslut.
Det var ju trots allt dags att få en ny mobil enligt mitt abonemang...Känns inte riktigt riktigt. Det känns som riktigt slit och släng. Det kommer finnas ett berg av fungerande mobiler, övergivna eftersom deras ägare "fått" nya mobiler efter ett år.
Ja ja, jag antar att jag kanske hade "rätt" att byta mobil eftersom min gamla fått vissa innre skador.


Här är den i alla fall. Pretty advanced, men jag tror jag kommer fixa det;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; hehe ja det är kul också! =)

2009-02-03 @ 20:09:13
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/
Postat av: Elin

:)

2009-02-04 @ 07:29:52
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test