Mittwoch

Mitten av veckan. Lill lördag. Eller bara onsdag...Plain and simple.
Idag har jag fixat en massa måsten som jag egentligen skulle gjort igår. Skönt. Varför är man så himla korkad och skjuter på allt in i det sista och sen får man ränna runt på stan som en skållad råtta för att hinna med allt?
Jag känner mig puckad.

Well, jag tycker i alla fall att jag hade goda skäl att avstå viktiga ärenden igår. Tisdag är ju trots allt den stora latar dagen.
Jag och D låg och segade och kollade på film på förmiddagen, super skönt att veta att man inte behöver göra något om man inte vill:)
Sen ringde R och kom med den geniala idén att käka lunch ute i Berg. Men kan ju faktiskt åka dit fast det inte är sommar och det var verkligen vackert där igår. Vi var helt ensamma vid slussarna och det var gnistrande kallt.
Aldrig smakar väl maten så gott som när man är ute i frisk luften och är lite frusen?
Wallerbergare, mos och massor ärtor. Smarrigt! Mos och ärtor är en kombo jag skulle kunna leva av länge innan jag tröttnade:)

         

Efter det avverkades ett par timmar på stan. Det var ju trots allt premiär på bokrean och semmeldagen på en och samma gång.
Det bidde wienersemla för mig, det är ju så himla gott och jag kan ju säga att vi inte var ensamma på fiket. Ett gäng högljudda ungdomar och en dörr som aldrig ville sängas så det drog på oss hela tiden fick den arga lilla pensionären i oss att vakna. Vi vill hem till lugnet;)
Ha ha! helt sjukt vad man kan känna sig gammal plötsligt.

En skön dag igår och som dessutom avslutades med hockey i CC.
LHC-Södertälje. Det var på tiden att LHC vann, men det var på håret. Efter en match med många mål slutade det tillsslut 7-5 till LHC.

Efter denna intensiva dag kunde man somna gott igår. Jag kände mig lite som en zombie i morse när klockan ringde och visste inte riktigt var jag var.
Men nu vet jag det.
Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a

sv: tack tack :D

2009-02-25 @ 14:24:22
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/
Postat av: Sara Caroline

Åh, tack så mycket! :)

2009-02-25 @ 15:33:21
URL: http://saracaroline.blogg.se/
Postat av: -.-

kolla gärna in vår blogg:)

2009-02-25 @ 17:31:28
URL: http://petrasusanna.blogg.se/
Postat av: andreas

ellerhur, det är helt sjukt. speciellt om man jämför med sverige..

2009-02-25 @ 19:43:37
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: Cathrine

jisses vad snö ni har!

2009-02-26 @ 11:08:59
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test