God morgon!?

Antikrundan på tv. Mätt efter middag hos mamma. Kan det bli bättre?
Nae, troligtvis inte om man är så lättroad som jag.
Så var min gårdagkväll. Jag var så himlans trött så när jag gick och la mig vid tolv slocknade jag nästa direkt och gick inte upp förrän nu...Sover som värsta tonåringen;)

Fika med Fisen på stan igår, myspys:)
Lallade runt på stan utan mål. Brist på ispiration så då passade vi på att slinka in på Misoui. Där finns det alltid så fina saker, nytt och gammalt och nygammalt. Alltid hittar man nåt, och om inte så blir man i alla fall lite gladare.
Det känns ungefär som att smyga runt inne i en jätte stor walk-in-closet hemma hos någon. Riktigt mysigt och hemtrevligt.

En hög hatt kanske?

Kanske inte riktigt min grej va?

Nu ska jag i alla fall bege mig ut på min "morgon" promenad. Solen lyser och man får vissa vibbar om att våren kanske är på väg. Hoppas verkligen att det stämmer, det är så härligt att vakna på morgonen och fåglarna kvittrar och solen värmer och man faktiskt kan njuta av en promenad till jobbet.

So long så länge!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, detsamma!

2009-02-27 @ 15:06:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin ögonfärg!

2009-02-27 @ 19:33:24
URL: http://evamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test