Walk a mile in my shoes

Vilken underbar dag.  Lagom kallt och solen strålar. Verkligen kanon.
Började dagen, efter en riktigt lång sovmorgon, med en långpromenad. Och jag kan säga att fem kilometers rask promenad på isagata inte är så himla lätt. Men det är en väldigt bred träningsform. Jag känner att jag använt varenda lite muskel i min kropp, ända ut i fingertopparna.
Bra träning för mig. Jag har ju legat lite på latsidan på sistone efter förkylningar och annat. Dessutom var det ju det vackraste vädret på länge så jag passade även på att testa min nya mobil lite och se vad den verkligen går för.
Jag är verkligen nöjd med resultatet:)





Ha en skön dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test