090107

God morgon!
Efter en natt fylld av otäcka drömmar om att min syster skaffat en agressiv tiger som husdjur, sitter jag nu återigen vid min dator på jobbet.
Känns klart bättre att vara här idag än i måndags så nu är det bara att ta nya tag och hoppas att det blir en dag utan större problem.

Igår var det min lediga dag och det kändes kanon. Sov morgon, mysfrukost och middag hemma hos mamma. Kan det bli bättre?
Slöade hela dagen och körde två maskiner tvätt, oerhört rafflande...
Mamma bjöd på trettondags middag. Oxfilé och klyftpotatis och min faffo...brysselkål. Det är bara så jäkla gott. Glass och hallon till efterrätt... Mumma!

Natten mellan måndag och tisdag var det final i JVM. Sverige vs. Canada. Vi förlorade mot Canada, lite trist då det kändes lite som att vi föll på orättvisa domslut. Men men, så kan det gå. Det är ju bara åttonde gången vi kniper ett silver. Men en sak som var helt otrolig var att jag över huvudtaget såg matchen, den gick mitt i natten och eftersom jag inte är det piggaste så är det ett under att jag kunde hålla mig vaken, men det gjorde jag.
Så igår var jag inte uppe med tuppen direkt. Sov till 12, men det var vi värda och det kändes jätte skönt att få sova ut utan att ha en klocka som ringde. Det var vi värda...

Nu är det dags för mig att återgå.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test