Back in buisness.

Jaha då var man på plats igen. Med frostnupna kinder slår jag mig ner på min plats framför datorn och jag kan ärligt säga att idag har jag ingen lust att jobba. Tur att jag ska vara ledig imorgon, så jag kan fatta nya tag.
Kändes tungt att ens resa sig ur sängen. Motivation noll.
Gud vad jag klagar. Men kom tillbaka om ett par timmar då är jag klart på bättre humör.

Igår blev det pizza, som efter vissa problem hämtades på MonteCarlo. De har nog fasiken den bästa pizzan i stan:)
Men jag tror att det var den sista pizzan på väldigt länge. Nu måste jag skärpa mig och försöka släpa mig till gymet någon dag. Det får nog bli på torsdag då det är ett roligt pass. Bäst att börja så så att man höjer motivationsnivån.
Har slarvat med både träning och kost under helgerna men vad fasen det är bara jul en gång om året:)
Dock tror jag helt klart att min trötthet och ooptimism beror på detta. Man blir så mycket piggare och gladare när man rör på sig.
Låter som värsta hälso-freaket,
ni som känner mig vet att så inte är fallet:)
Men man gör så gott man kan för att ta hand om sig, men man måste faktiskt få unna sig lite. Njuta av livets goda.

Igår när jag gick och la mig kände jag en viss stolthet när jag kollade på min blommor i fönstret...jag har lyckat få nästintill alla mina orkideér att blomma om. Till och med en småblommig doftorkidé som jag aldrig trott att jag skulle klara av.

Well well, nu har jag fått skryta lite också...Känns bra.
Nu; tillbaka till arbetet.
HEJ.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle också behöva pallra mig iväg till gymmet, skönt med en ledig dag idag!

Ha det gott!

2009-01-06 @ 16:05:43
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test