Bättre och bättre

dag för dag:)
Imorgon är det back to work som gäller för min del. Det ska bli skönt att allt ska bli som vanligt, jag börjar bli rätt uttråkad av att bara gå här hemma och dra, även om det inte är så  mycket annat jag orkat.

Hur som helst så har jag idag ägnat mig lite åt min blogg och designen på den. Är ganska nöjd, men det var roligt att fixa och trixa lite så jag kan nog göra om den både en och tre gånger till:)
Den är ju trots allt lite väl grå och trist...

Har även mixtrat lite med en del foton i mitt nya bildprogram, roligt tidför driv det här:)


Tog mig friheten att mixtra lite med dig Fia. Jäkligt oväntat bra bild det där;)
Kommer säkert fler bilder inom kort, allt eftersom jag blir vassare på programmet. Om jag någonsin kan bli vass på något som har med datorer att göra...haha!

Imorgon sticker D med jobb-följet till Sälen. Farligt. Men jag hoppas verkligen att det får en toppen resa och att det inte är för kallt.
För min del blir det några ensamma nätter i storsängen. Trist, men jag antar att jag över lever det med. Det är ju trots allt bara fyra nätter.
Och v 5 är det vi tjejer som ska göra Sälen osäkert. Det  ska bli så himla roligt och jag ser verkligen fram emot det. Det var ett bra tag sedan jag åkte senast så vi får se hur pass säker jag är. Jag kanske kommer hem med ett helkroppsgips?

Annars är läget på hemma fronten superlugnt. Stora tvätt dagen idag och man kan ju undra om det inte egentligen är ett kompani som bor här, helt sjuk vad mycket kläder. Det är dags för en sållning snart.

Nu är jag hungrig och jag gissar på lukten att middagen snart är klar.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Annie

Snygg blogg-design! Jag är helt värdelös på sånna saker:-)Fick du mitt mess ang födelsedagsfika den 2:e feb? Hoppas du kommer-kram

2009-01-13 @ 19:45:31
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt skojigt bildprogram, tack för tipset!!

2009-01-13 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test