I was in heaven...

När jag hittade Barillas samling med bodybutter...I love Body Shops bodybutter...


Idag har jag hoppat in och jobbat fyra timmar...På min SEMESTER. Kräksjukan...urk. Varenda kotte tycktes vara drabbad.
Så kan det gå och det är då deras räddare i nöden(...moí) kliver in och saves the day. Well well...backar upp en aning i alla fall.
Hur som helst så har det varit en afton i goda vänners lag.
Barilla och jag hade bestämt att vi skulle ta en fika och jag fick det glada meddelandet att hon skulle bjuda på kladdkaka. Mmm...det säger jag aldrig nej till:)
Som vanligt smarrigt. Anna tittade även in och tiden rann iväg, plötsligt hade fem timmar passerat(!) Time flies!

Vidare hem till bror för smågodis och film. Evan all mighty. Skrattade så jag tjöt. Fattar inte att jag missat denna dunerroliga film. Eller så var jag bara på rätt humör och hade skrattat åt vad som helst?

Skönt att vara på gott humör i alla fall.
Nu är det dags att krypa upp i soffan en stund.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test