Hepp hepp!


Vilket tempo den här dagen har gått i!
Det känns som jag bara varit på jobbet och vänt. Som att jag kom dit och helt plötsligt var det dags att gå hem. Men det är så det brukar kännas när det är midsommar.

Men nu har middag intagits och det känns  som om ögonen går i kors och jag tror att jag kommer däcka snart framför tvn.
Men jag har åstadkommit något riktigt bra...Jag har betalt mina räkningar! Så skönt att jag är klar med det. Det är så skönt att bara kunna släppa det.
Nu bara längtar jag tills på tisdag då det är dags för avfärd...
Till; värmen, lugnet, maten, drinkarna...och obegränsat med tid att bara umgås Daniel och jag. Det ska bli så skönt!

Nu ska jag återgå till min uppvärmda fotölj;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test