Semester kom till mig!

Nu är det endast ett arbetspass kvar och sen är det dags för årets semester!
Hello there!
Härligt och det första vi gör är att bege oss till Estockholmo på måndag och sen vidare mot Laganas, Zakynthos...
Sååå härligt! Längtar längtar längtar!!

Ikväll har jag och Sofia suttit ute och myst ute på vår baksida. Grilla och druckit vin i solen. Det är så underbart att inte ha något planerat utan att man kan sitt hur länge man vill och bara vara. När det blev lite kallt gick vi in och kollade på favvo filmen Smala Sussie. Best ever!

Det är livet det:)

Midsommarfirandet var riktigt nice och vi hade faktiskt tur med vädret. En skur när nu precis kom dit och en liten skvätt som gjorde att vi fick ta en paus i femkampen. En kamp som förövrigt jag och mamma var grymma i.
Seger 4-0 till Lindgrens...Det var väl för väl!
Grattis till oss!
I övrig en härligt familjär kväll med sång, massor god mat och dryck och härliga människor.


En tapper liten parvel som varit ute med mamma, morfar och kusinen för att plocka blommor och blivit överrumplad av regnet:)


För första gången ever träffade alla mina skott tavlan och jag var näst bäst i damklassen
:)


Sluttampen av femkampen och spänningen är olidlig...

Så tack för i år och tack för en härlig fest. Jag ska vårda pokalen väl till nästa år;)

Nu tackar jag för mig. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ha det så trevligt på resan! Jag är inte avis ska du veta;-) Goooo Pölsa! kram

2009-06-21 @ 20:53:54
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Ååååh, jag vill oxå till grekland! Hoppas ni får det kanoners!! Ses snart!

Kramar

2009-06-22 @ 06:34:17
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test