TGIF!

Slutade 12 idag och då var det fullfart ner på stan på jakt efter kläder till nästa helg då Oliver tar studenten.
What to wear?
Tillslut bestämde jag mig för att det blir min älskade randiga kjol. Visserligen känns det som om jag har det på mig allt för ofta. Men hittar man ett plagg man älskar så gör man.
Så idag hittade jag ett jätte fint blommigt linne på Gina som jag tror passar bra till den.
Så jag tror att det får duga:)

Jag som aldrig brukar göra fynd gjorde världens grymmaste fynd! Jag skulle köpa en väska men hittade ingen som jag gillade, och då menar jag verkligen ingen, så på vägen till gymet passerade jag Myrorna och tänkte; -Äh va fan...
Och, mitt framför näsan på mig, när jag kom in hängde en jätte fin lite väska...
Fin fin:) 

    Me love it. Med rosett och allt!

Bra bra bra!
Nu ska jag jaga vidare efter ett par skor också. Sen är jag nog nöjd.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Är inte Oliver lite för liten för att ta examen? :)

2009-06-07 @ 12:59:10
Postat av: Jenny

Jo:) men det finnes fler Oliver...

2009-06-07 @ 19:58:03
Postat av: Gina

Det är nog det bästa med vintage, ingen annan har lika sedan heller så du får ha din lilla rosett väska ifred (:

2009-06-12 @ 09:47:32
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test