En lördag i mars.

Middagen blev lyckad igår, om jag får säga det själv. Det blev till och med en liten förrätt och ett glas rött till maten. Verkligen mysig, dessutom behövde D bli lite ompysslad. Han jobba och står i samtidigt som han ska hinna med sina vänner och mig. Det måste vara slitsamt...;)
Vi somnade ovaggade framför TVn som de pensionärer vi blivit.

Idag tänkte jag dock lämna staden och bege mig ut på landet. Närmare bestämt till Mosshult.
Bror skulle visst vara hundvakt när resten av familjen T är nere och förlustar sig i Göteborg. Så för kvällen väntar nog en del film och TV-spel. Gött!

This is Mosshult.


Trevlig lördag på er alla!


Kommentarer
Postat av: Natha

hoppas du hade en trevlig kväll :)

2009-03-08 @ 01:27:33
URL: http://nostawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test