Ett trött inlägg från en trött Jenny.

Nu har jobbet dragit igång på riktigt med analkande smygpremiär i morgon. Pirrigt värre, men det ska verkligen bli toppen roligt!
Men jag kan ärligt säga att min ledighet har satt vissa spår så som att man inte har rätt dygnsrytm eller att man överhuvudtaget inte rört sig på länge så man är ju lite öm här och var:)
Nu är det i alla fall sängen som gäller för mig och det ska bli grymt skönt efter en lång dag och traditionell middag och kortspel hemma hos Mamma.

Sov gott alla mina kära vänner!
Bättre updates följer när jag kvicknat till efter jobb-chocken;) Troligtvis (...förhoppningsvis) inom kort...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jayne

aha.. en till som ska upp tidigt en lördag???

Vad ska du jobba med???

Hoppas du får en bra start nu.

Tygisarna står i hallen och ber om att få komma ut.

2009-03-14 @ 07:51:45
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jenny, har du bytt jobb?

Vad är på tapeten nu då?

2009-03-15 @ 14:54:39
URL: http://johannamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test