sunday.

Trött så det förslår men annars är det bra. Har verkligen varit en hektiskt helg med både jobb och nöjen.
Skebokvarnsmaffian besökte vår stad för att fira D´s mamma och bror som fyllt år. Verkligen rolig sammankomst men mat, dryck och flams och trams. Precis som alltid:)
Tyvärr var väl inte jag på mitt piggaste humör efter hektiska och långa dagar på jobbet, men vad gör man inte för nära och kära?
Har jobbat både lördag och söndag (och ett gäng långa dagar innan det...) och känner mig rätt seg i kroppen.
Det är tur att det är roligt på jobbet och att alla är på så gott humör! Annars hade det aldrig gått att jobba som jag och M har gjort, ändå är vi inte de som jobbat mest...

Arbetsdagarna blir ju inte sämre av att vi får smaska på diverse godsaker...



Mycket smarrigt!

Nu ska jag återgå och ägna mig åt den fassionabla konsten att äta en kebabpizza på så lång tid som möjligt.
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej!!

Trevligt att du tittade in och lämnade en hälsning!!

Tackar så mycket för det!



Vilken smarrig tårta!! och vilken mysig blogg du har!!

2009-03-22 @ 21:38:48
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: anna

vilken söt tårta!

2009-03-23 @ 13:24:22
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test