Vad är det frågan om?

Vilken vecka det varit. Det må jag säga.
Kanon kul öppning av butiken. Alla, både kunder och personal, verkar verkligen nöjda med resultatet av vårt hårda arbete. Det är verkligen roligt att gå till jobbet nu och jag kan ibland verkligen känna mig stolt och lycklig över att ha fått den här möjligheten:)

Happy happy!

Annars har jag inte mycket att tillägga förutom att jag insett att det finns ärthjärnor utan eftertanke och hjärta här i vår värld. Men det var väl ingen nyhet.
Själv har jag för tillfället bara bra människor runt mig. Människor som gör mig genuint lycklig, men det fanns en tid då även mitt liv var en aning trassligt. Så är livet ibland. Nu lyser lyckan åt mitt håll och jag mår verkligen bra.
Jag antar att det faktiskt är min tur nu.
Och nu.....

EGO-Pic time!






Halv-tarvligt inlägg. Jag vet.
So long!

Kommentarer
Postat av: Helena Odenfors

Hallå Jenny.. du var jobbar du någonstans?

2009-03-20 @ 07:55:47
Postat av: Cathrine

kalasfin bild :)

2009-03-22 @ 09:04:45
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test