Grrr...


Jag är inte på bra humör just nu.
Kanske kan det  bero på mitt lägre intag av snask idag. Hela dagen har det gått bra men jag tror att det beror på socker abstinens, eller nåt.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så jag får gå och lägga mig. Vi bestämde att vi inte fick gå och lägga oss tidigare än det. Det finns gränser.

Surpuppa!... rikta tankarna mot en ledig helg! På fredag blir det girlsen och ett glas vin. Längtar...
Men mest av allt längtar jag nog till att bara kunna ligga och sova. Gå och lägga sig utan att behöva sätta klockan.
Dock måste tilläggas att det gått som en dans att jobba. Allt har flutit på bra och det känns faktiskt riktigt ok. Lite trist bara att man är så trött när man kommer hem.

Hej
.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Känner starkt igen sockerberoendet, men jag tar mig absolut inte igenom en dag utan en dos längre... Så du ligger steget före, bra jobbat :) Gillar bilden btw! Kram

2009-05-14 @ 05:43:07
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackar :)

2009-05-14 @ 09:33:15
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test