Tyvärr...

Din bakdel börjar anta bredden av en ladugårdsdörr. Trist, men ett faktum. Insåg det precis just nyss.
Inge mera godsaker till fröken  Lindgren.
Det känns inte kul att inse sanningen. Men kanske det känns annorlunda imorgon då jag inte jobbat 14 timmar och känner mig som en överkörd grävling till mods.
Benen är som två stockar och hjärnan känns som om den vore gjord av marsipan. Jag skulle vilja kräkas av trötthet, men jag tror att jag ska hålla mig vaken till D kommer hem. Så man i alla fall kan utbyta artighetsfraser...:)



Rumpstatus förra sommaen: Helt ok.
Nu är det fan skärpning. Ut och spring som du borde.

Kommentarer
Postat av: cathie

Haha din stackare :) Lycka till med träningen då :P

2009-05-13 @ 09:26:26
URL: http://cathie.se
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :*

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg!

2009-05-13 @ 13:53:26
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test